Важливість соціальної пам'яті в біблійних текстах

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.32420/2020.90.1790

Ключові слова:

соціальна пам’ять, колективна пам’ять, пророк Йона, Амос, зцілення

Анотація

У статті розглянуто феномен «соціальної пам’яті» у світлі сучасних досліджень. Наступним кроком буде побачити зцілення пам’яті народу через призму біблійних текстів. Основні тексти на яких ґрунтуватиметься дослідження буде книга пророка Йони та уривок з книги пророка Амоса 2:1-3. Особливість тексту пророка Амоса, що в ньому йтиметься про засудження тих хто нищить пам’ять іншого народу, а також вказано про наслідки, що очікуватимуть агресора за такі дії.

Посилання

Assman, E. (2004). Cultural memory. Letter, Memory of the Past and Political Identity in the High Cultures of Antiquity, Moscow: Languages of Slavic Culture.

Ben Zvi E. (2013). Exploring the Memory of Moses “The Prophet” Late Persian/Early Hellenistic Yehud/Judah. In D.V. Edelman & E. Ben Zvi (Eds.), Remembering Biblical Figures in Late Persian Period & Early Hellenistic Period. Social Memory and Imagination, (pp. 335-364). Oxford: Oxford University Press.

Ben Zvi E. (2013). The Memory of Abraham in Late Persian/Early Hellenistic Yehud/Judah. In D.V. Edelman & E. Ben Zvi (Eds.), Remembering Biblical Figures in Late Persian Period & Early Hellenistic Period. Social Memory and Imagination, (pp. 3-37). Oxford: Oxford University Press.

Ben Zvi, E. (2003). Signs of Jonah. Reading and Rereading in Ancient Yehud. Journal for the Study of the Old Testament Supplement, 367, New York: Sheffield Academic Press.

Bilychenko, O. (2012). Social memory as a literary and communication experience. Psycholinguistics, 10/35, 246–251.

Bondareva, H. (2014). Preserving and Transforming the Social Memory of the Ukrainian Diaspora (as exemplified by the materials of the Union of Ukrainian Americans of the late 1940s-1985s). Retrieved from http://journalism.ucu.edu.ua/wp-content/uploads/2014/04/Bondareva.doc

Boyko, O. (2012). The phenomenon of social memory: basic conceptual approaches to analysis and interpretation. In VF Soldatenko, (Eds.), National and historical memory, (Vol. 2, pp. 65–108). Kyiv: State Enterprise "Priorities".

Bruggeman, W. (2012). Prophetic Imagination, Cherkasy: Colloquium.

Conerton, P. (2004). How societies remember. Kyiv: Nika-Center.

Denisenko, A. (September 22–25, 2015). Memory that defines identity. Assumption readings: True. Memory. Reconciliation. Kyiv. 2‒4.

Gon, M. M., Ivchik, N. S. (2014). Memory Policy of Ukraine and Poland on Holocaust Victims: Implementation Features. Intermarum, 1, 18–30.

Ostrovsky, R. (2018). Jonah's book. A popular science commentary on the Old Testament. Lviv: UCU Publishing House.

Pozdnyakova-Kirbyat'eva, E. (2012). Conceptualization of the concept and phenomena of social memory, Sociological Sciences, 15 (1), 15-21. Retrieved from:

Pravets, O. (2016). The Book of Amos. A popular science commentary on the Old Testament. Lviv: Color ABOUT Publishing House.

Shatko, B. (2011). Past - memory - myth. Chernivtsi: Books-XXI.

Sokolov, A. (2002). General Theory of Social Communication: A Textbook. St. Petersburg: Publisher Mikhailova VA

Volyanyuk, O. (2015). Heroization as a tool of public memory policy. In V. Tsyba (Ed.), Identities and Political Institutions: Challenges for Ukraine. Proceedings of the All-Ukrainian Scientific Conference. (cf. 16‒22). Nizhin: NDU them. M. Gogol.

Завантаження

Опубліковано

31.03.2020

Номер

Розділ

Статті

Як цитувати

“Важливість соціальної пам’яті в біблійних текстах” (2020) Українське Релігієзнавство, (90), pp. 34–51. doi:10.32420/2020.90.1790.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>