Природа і визначення релігійного феномену

Автор(и)

  • Анатолій Миколайович Колодний

DOI:

https://doi.org/10.32420/2014.71-72.429

Анотація

У своїх спробах визначитися в природі релігії дослідники частіше всього звертаються до латинського терміну religio. При цьому хоч і виявляється декілька варіантів його перекладу (благочестя, благоговійність, совістливість та ін.), але, виводячи це слово від латинського слова religare (пов'язувати, зв'язувати), перевага віддається його етимології, запропонованій християнським апологетом Лактанцієм (біля 250 – після 325). Відтоді релігія постала як засіб зв'язку людини з Богом в служінні йому і покорі через благочестя. Відзначимо, що «релігія взагалі» не існує. Історично існували й існують нині лише якісь конкретні її різновиди, конфесії. Релігієзнавці нараховують їх більше п’яти тисяч.

Завантаження

Опубліковано

04.11.2014

Як цитувати

“Природа і визначення релігійного феномену” (2014) Українське Релігієзнавство, (71-72), pp. 40–46. doi:10.32420/2014.71-72.429.

Статті цього автора (цих авторів), які найбільше читають

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 > >>