Передмова (О.Горкуша)

1. ФІЛОСОФІЯ РЕЛІГІЇ ЯК ГАЛУЗЬ АКАДЕМІЧНОГО РЕЛІГІЄЗНАВСТВА

  • М.Боголюбов (Київ). Філософія релігії: поняття, особливості галузі та основні напрямки.
  • А.Колодний (Київ). Філософія релігії в дисциплінарній структурі академічного релігієзнавства.
  • Г.Гоффманн (Краків, Польша). Особливості співідношення релігієзнавства, філософії релігії та феноменології релігії у сучасному польському релігієзнавстві.
  • О.Сарапін (Київ). Пропозиції стосовно конструктивного вивчення філософії релігії і презентація одного з можливих варіантів.
  • К.Новікова (Краків, Польща).Метод via negationis у філософії релігії.

2. ФІЛОСОФІЯ РЕЛІГІЇ ЯК ФІЛОСОФІЯ НАУКИ

  • В.Кузнєцов (Київ). Філософія науки і філософія релігії.
  • О.Бучма (Київ). Філософія релігії та філософія права: на перехресті предметних полів.
  • В.Волошин (Донецьк). Епістемологічна складова філософії релігії.

3. МЕРЕЖИВО МЕТОДОЛОГІЧНИХ СТРАТЕГІЙ ФІЛОСОФІЇ РЕЛІГІЇ

  • М.Бабій (Київ). Функціональність релігії в площині предметного поля філософського релігієзнавства: методологічні підходи та сутність.
  • О.Горкуша (Київ). Філософія релігії як співосмислювання людських пошуків релігійних сенсів.
  • Т.Гаврилюк (Київ). Специфічні особливості дослідження християнського вчення про людину.
  • В.Титаренко (Київ). Релігійні концепції майбутнього як об’єкт дискурс-аналізу.

4. У ЦАРИНІ ФЕНОМЕНОЛОГІЇ РЕЛІГІЇ

  • М.Черенков (Донецьк). Від філософії релігії до феноменології Одкровення.
  • Ю.Чорноморець (Київ). Майбутнє філософії релігії.
  • Т.Добко (Львів). «Бог феноменологів», як відповідь на дилему «Бога Авраама, Ісаака і Якова» чи «Бога філософів та вчених».
  • Г.Христокін (Буча). Феноменологічні підходи в теології Георгія Флоровського.

5. НАШАРУВАННЯ ДИСКУРСІВ ФІЛОСОФІЇ РЕЛІГІЇ ТА РЕЛІГІЙНОЇ ФІЛОСОФІЇ

  • П.Яроцький (Київ). Філософсько-теологічні пошуки «Цілком Іншого Бога», ніж його уявляє традиційне християнство.
  • В.Климов (Київ). Філософсько-богословські проблеми “мовчання” (“безмовності”), “розумної молитви” та “розумного діяння” як відображення пізнавального поступу руського (українського) чернецтва.
  • Р.Соловій (Львів). Пізнання та істина в епістемічному просторі постмодерну: богословські експерименти Виникаючої церкви.
  • С.Капранов (Київ). Філософія релігії Нісіди Кітаро.

6. КОНКРЕТНІ ДОСЛІДНИЦЬКІ ПРОБЛЕМИ

  • В.Литвинов, Р.Множинська (Київ). Станіслав Оріховський (1513-1566): від критики католицизму до його апології.
  • Ю.Брюховецька (Суми). Концепція культової містики в рамках православної догматичної традиції.

7. УКРАЇНСЬКЕ РЕЛІГІЄЗНАВСТВО В СВІТОВОМУ ВИМІРІ

  • Л.Филипович (Київ). Українське релігієзнавство в контексті світової науки про релігію.

 ПІСЛЯСЛОВО КУРАТОРА КРУГЛИХ СТОЛІВ

  • Круглі столи з філософії релігії в Україні: 2010-2013.

 РЕЛІГІЄЗНАВЧА ІНФОРМАЦІЯ

  • Спеціалізована рада із захисту релігієзнавчих дисертацій Відділення релігієзнавства ІФ НАНУ в 2012 році.

SUMMARY

Переглянути Журнал

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

You may also like

УР №81-82 [2017]
0

Берестейський Собор 1596 року в історичній долі українства Дякуємо Богові за дар єдності Церкви  Вітання УГКЦ з нагоди ...
Read More
УР №80 [2016]
0

І. РЕЛІГІЄЗНАВСТВО УКРАЇНИ 1.1 А.КОЛОДНИЙ (Київ). АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ І ПЕРСПЕКТИВИ РЕЛІГІЄЗНАВЧОЇ НАУКИ УКРАЇНИ. Думки до 25-річчя українського академічного ...
Read More
УР №79 [2016]
0

Розділ 1. Філософія релігії 1. Віта ТИТАРЕНКО (Київ). Плюралізація релігії як наслідок диференціації суспільства в утопіях і реальності ...
Read More
Show Buttons
Hide Buttons
Translate »

Дякую!

Тепер редактори знають.